Annons:
Etikett11-medlemspresentationer
Läst 690 ggr
[Kavring]
2013-11-02 01:48

Medlemspresentation: Kavring

Hej mitt namn är Anna, jag är 23 år gammal och bor i Uppsala tillsammans med min sambo och mina tre katter (2 huskatter och 1 brittiskt korthår)!

Jag älskar katter, och är väldigt intresserad av Selkirk Rex, dels därför att de ser ut som lockiga britter. Tyvärr äger jag ju inte en liten Selkirk själv, men det kanske kommer i framtiden?
🙂

Mina katter: 

Kenneth - 6 år gammal huskatt, rödtigré med vitt. Hans stora ögon är gulgröna. :) Han är en go grabb som gärna lägger sig i för trånga utrymmen, och älskar sig själv över allt annat.

Bobby - 8 år gammal huskatt, svart som natten med ljusgröna ögon. Hans päls har en härlig lyster, och är mjuk som vatten (det är bara så jag kan beskriva känslan av pälsen). Han är min bästa vän.

Vickan - 10 månader gammal, Brittiskt korthår med lila maskning och ljusblå ögon. Hon vet vad hon vill, och hon tvekar inte att säga till om det inte blir som hon tänkt! Hon älskar uppmärksamhet.

Det här var nog om mig! Presentera er gärna ni också i egna trådar!

Annons:
SE*Helanders
2014-02-26 02:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag heter Josefin och bedriver uppfödning av Brittiskt korthår och förhoppningsvis även Selkirk Rex inom något år. Vi har just nu en fantastiskt söt vit Selkirk-tjej som heter Qtcat Curly Lyssa. Hon är ca 6 månader. Vi bor i Sollentuna och stamnamnet registrerades 2012.

SE*Helanders - Uppfödning av Brittiskt korthår och Selkirk Rex

[Kavring]
2014-03-03 08:42
#2

Hej vad roligt att du ville presentera dig här på sajten! Vore roligt om du ville starta din egen presentationstråd. 🙂

Upp till toppen
Annons: