Annons:
Etikett19-övrigt
Läst 443 ggr
[Kavring]
1/2/14, 10:58 AM

Gott nytt år!

Jag vill som Sajtvärd passa på att önska alla ett Gott nytt år! 🥳 Hoppas att ni firade ordentligt, och de som vill ha nyårslöften lovade något bra!

Det är en start på ett helt nytt år och nya utställningar, utmaningar med mera ställs vi alla inför. 

Hur har du tänkt att det nya året skall bli? 

Jag kommer fylla mitt 2014 med positiv energi (så gott jag kan 😉), försöka att gå på fler utställningar samt lära mig mer om katter och kattraser. 

Mitt mål är att kunna hjälpa andra som vill ha hjälp, att bli en bättre människa (kanske genom att läsa mer böcker? Nej jag skojar bara, men det kanske är ett sätt vem vet) med mera.
Jag kommer framförallt att här på sajten satsa på kunskap, öppna diskussioner och annat som passar för iFokus.
Jag kommer lägga manken till att försöka intervjua uppfödare av Selkirk Rex, skriva intressanta artiklar och försöka hitta Medarbetare som är intresserade av att lära andra mer om denna fantastiska kattras.

Annons:
[Skörbjugg]
1/2/14, 5:43 PM
#1

Vad roligt!

Jag tänkte aldrig på om jag ville ha något mål öht, så jag vet inte riktigt. Men i år ska iaf vår lilla Sellis hem! Det ska bli kul. 😃

Upp till toppen
Annons: